de eerste drie maanden zitten erop - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu de eerste drie maanden zitten erop - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu

de eerste drie maanden zitten erop

Door: mandydegreef

Blijf op de hoogte en volg mandy

09 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

het is al weer even geleden dat ik iets heb geschreven, maar ik vermaak me hier nog steeds prima!!

ook hier heeft het EK erg geleefd, omdat het hier 6 uur vroeger is, zaten we dus al 's middags in de kroeg om voetbal te kijken. Het eiland bestaat ui vele culturen, dus ook veel verschillende landen die aangemoedigd moesten worden, maar gelukkig kon dat allemaal samen in de bar. was er mooi!! Helaas zijn we niet ver gekomen......

mijn vader en mijn broer zijn op bezoek geweest voor twee weken. Er leuk ze weer gezien te hebben..
we hebben samen veel ondernomen, zo was ik nog niet naar het natuurpark en de mangroves geweest. Daarnaast ook heerlijk gebbqt, gefeest, terrassen, enz.
verder is een vriend van em uit curacao overgekomen, ook erg gezellig

van de groep mensen waar ik hier veel mee optrek zijn er helaas ondertussen veel naar huis, dat was echt wel een min puntje de afgelopen weken. Heb de afgelopen weken veel bezoekjes gebracht aan het vliegveld om iedereen uit et zwaaien, waaronder ook mijn grote maatje lotte. Echt balen!! Ze hebben hun verblijf hier op bonaire wel in stijl afgesloten met een geweldige party. Ik zal ze erg gaan missen!!

wat verder ook wel tegen vel was da er veel mensen jarig waren deze maand, maar dat je er niet even langs kan gaan!!!

het laatste weekend van juni was hier een latin festival!!! heerlijk dansen, shows bekijken en workshops gevolgd. Er waren dansers over gekomen uit onder andere curacao en USA.... Waren ook echt leuke mensen. Ook om het festival te bezoeken zin mensen gekomen uit bv curacao. Het was een vermoeiend weekend en werken en alles bezoeken, maar het was geweldig!!! Heb leren kizomba en zouk dansen.....

buiten het salsa dansen met ik nu ook bezig met het leren kite surfen. het gaat steeds beter. laatste keer even gestaan en gevaren. zelfs over water gelopen, haha, was niet de bedoeling. otto mijn instructeur zei: wist niet dat jezus een vrouw was, hahaha....
toch mis i hier be bewegen wel, moet ook goed opletten dat ik hier niet aan kom... deze week krijg ik een fiets, dus dan maar eens lekker tukjes gaan fietsen

Op het werk gaat het ook goed. Het is de laatste tijd wat rustiger in het ziekenhuis, weet weet stilte voor de storm.
ben in middels met de air ambulance op zowel aruba als curacao geweest. Het is echt leuk om erbij te doen
Toch blijf e met momenten indrukwekkende casussen tegen komen...
ook is nu de tijd aangebroken om een nat te gaan denken over wat ik wil als het half jaar om is, ik moet zeggen dat ik het heel erg moeilijk vindt!!!!! Iemand nog ideeën??

om even bij de komen van het vele werken hier heb ik gisteren een mini vakantie geboekt naar curacao. Ga samen met een vriendin/collega, mijn salsa maatje. we gaan 4 dagen... kijk er naar uit!!!
En volgende maand wil ik naar aruba!!

nu dat je hier even woon komen ook alle huiselijk dingen aan bod: huurbetalen, gas electra (komen ze eerst bij je huis opmeten en enkele dagen later ligt er een rekening in je brievenbus), poetsen, enz. Vandaag mag ik ook naar de tandarts/mondhygiëniste, hoort er allemaal bij.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 18811

Voorgaande reizen:

29 Maart 2012 - 03 Oktober 2012

bonaire

Landen bezocht: