ons mam op bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu ons mam op bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu

ons mam op bezoek

Door: mandydegreef

Blijf op de hoogte en volg mandy

30 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Ons mam is voor een week op bezoek op bonaire samen met een vriendin van haar.
natuurlijk allemaal mooie plekken laten zien van het eiland, zoals rondjes zuid bonaire en noord bonaire. helaas geen tijd om het nationaal park in te gaan. Heerlijk gebbq op het strand, gegeten bij locaal tentje in rincon, maar ook pannenkoeken party bij iemand thuis. Ze werden overal mee naar toe gesleurd..... maar ze genieten vol op. en ze hebben terwijl ik aan hetwerk was ook zelf het een en ander ondernomen.
vandaag zijn we naar de donkey farm geweest. Een opvang voor gewonde ezels. Er zitten er daar zo'n 400. Echt een mooi gezicht. Je rijd dan door het park, maar regelmatig komt er een voor je auto taan en zijn vrienden steken dan even gauw hun hoofd in je auto.
morgen wordt het tijd voor een dagje relaxen op het strand voor ze weer terug gaan naar nederland.

• 30 Mei 2012 - 13:15

Minouk:

He Mandy,

Wat leuk dat jullie mam er is! Geniet ervan.

Liefs Minouk

• 03 Juni 2012 - 11:39

Jan En Uschi:

Hai ff een berichtje van thuisland.
    het is hier weer echt Hollands weertje, 11 graden en meestal regen, al is het tussen de buien droog. Het wordt wel de komende dagen wat warmer, zoals de afgelopen week, maar we moeten wel rekening houden met af en toe wat regen.
    Uschi begint zich thuis te voelen in haar werk op de gesloten afdeling met gedragsgestoorde, dus dat is heel fijn.
    Ik doe maar wat sporten en heb gisteren 111 km gefietst met een groep jongeren van de stichting JOKA< een stichting hier in Venlo van het Toon Hermans Huis, wat zich bezig houdt met mensen met kanker of diegene die er mee te maken hebben in hun omgeving JOKA is dus de afkorting van "jongeren met kanker" twee jaar terug hebben wij met de Bike Buddy Challange; een groep sporters die de Mont Ventoux hebben beklommen en daarmee 21.000 euro hebben opgehaald, 11 racefietsen gekocht voor een zacht prijsje, bij een van de deelnemers die een fietsenwinkel heeft, en zijn begonnen met deze jeugd elke vrijdag trainen en gisteren met hun naar de vestiging van het THH in Weert gefietst.
    Heerlijk weer gehad en ik sta versteld van wat die jeugd in twee maanden aan conditie hebben gewonnen door toch maar die 111 km zonder problemen te fietsen SJAPOO.

leuk dat je moeder er even was, kwam zij onverwacht of wist je dat ze kwam???

zo dat gebeurt hier zo'n beetje en ben je een beetje op de hoogte.

• 25 Juni 2012 - 21:24

Hey Mandy,

Ben benieuwd hoe het met je gaat.
    Kijk regelmatig op je site.....maar je typt niet zoveel de laatste tijd :-(. Gaat hopelijk allemaal nog wel goed?

Liefs uit Brabant.

• 26 Juni 2012 - 00:55

Mandy De Greef:

hey tjitske
    het gaat hier nog steeds goed hoor!!
    ik ben de laatste tijd alleen heel slecht in het bij houden van me site. ik beleef nog iedere dag gezellige en leuke dingen.
    momenteel zijn mijn vader en broer op bezoek, dus met hun weer even toerist aan het uithangen, hahaha
    ben nu naast het erk ook wat sport aan het beoefenen, zoals kite surfen... pittige maar wel erg gaaf!!!
    ik zal binen kort weer een tijd maken om wat foto's te plaatsen en een stukje te schrijven!!!
    hoe gaat het met jou??? en op de AOA???
    liefs mandy

• 26 Juni 2012 - 22:12

Tjitske:

Mooi dat het goed gaat! Leuk dat we dan binnenkort weer wat meer kunnen lezen en foto's kunnen bekijken. Niet te lang wachten he?! :-)

Hier gaat alles goed. Niek wordt volgende week alweer 1. De tijd gaat snel he?! Dus druk aan het bedenken wat voor kado we zullen kopen. Ik denk dat het een fietsje wordt waar zo'n duw stang achter zit.....

Op de AOA gaat alles z'n gangetje. Er moet volop bezuinigd worden binnen het MMC, maar hoe en wat daar hebben we nog niet echt iets definitiefs over gehoord. Waarschijnlijk komt het er o.a. op neer dat sommige contracten niet worden verlengd. We wachten het maar af.....

Nou ik zal m'n bedje opzoeken. Ben net thuis van de late.
    Tot later dan maar weer....

Houdoe en oant sjen :-)

• 26 Juni 2012 - 22:15

Tjitske:

o ja, en heel veel plezier met jullie pap en je broer. Geniet ervan!