vervolg eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu vervolg eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu

vervolg eerste dagen

Door: mandydegreef

Blijf op de hoogte en volg mandy

02 April 2012 | Nederland, Amsterdam

ik heb hier gert-jan leren kennen, hij is hier op vakantie bij een vriend van hem.
hij en zijn vriend rolf met gezin, heeft lotte en mij vandaag meegenomen naar oosten van bonaire en ricon.

wat een mooie natuur en omgeving gezien.
we zijn opzoek gegaan naar een bepaalde grot waar indiane tekeningen op de muur staat, en deze hebben we ook gevonden. je kon een heel eind de grot in, jammer dat we geen zaklamp hadden meegenomen, anders hadden we nog verder de grot in kunnen gaan. In de grot kwamen we vleermuizen tegen en krabben in mooie schelpen. Onderweg geiten, ezels, salamanders en op afstand zeer grote leguanen gezien. ik keek echt mijn ogen uit!!!

we zijn daarna naar rincon gegaan om bij een tentje wat te gaan eten. echt eten uit bonaire. Ik heb gestoofde geit op met rijst, erg lekker.

bij terug komt even gedoucht en op naar het strand. we zijn bij een resort gaan zitten met z'n allen. lekker chillen, kletsen, wijntje erbij. we zaten dicht bij vliegveld en zagen het KLM vliegtuig landen, ook een mooi gezicht..
ook zagen we het zeilmeisje (die rond de wereld is geweest) voorbij varen
het is hier iedere dag wel ergens feest of samenkomen met iedereen. ik kan er vol op van genieten,

daarna nog even een lekker ijsje wezen eten

de volgende ochtend vroeg op pad gegaan. naar burgerzaken ( waar ik in de rij mest wachten op een afspraak te maken, die later op de dag weer is, hahaha)
bij fruitkraam fruit gehaald en daarna naar albert hein en jumbo geweest voor nodige boodschappen, was wel pittig, ongeveer 600 meter lopen met volle tas boodschappen.

ik ben ook gaan informeren naar een autootje, maar weet nog niet of ik er echt een ga kopen....

vanmiddag even afkoelen in zee en daarna maar weer terug naar burgerzaken....

  • 02 April 2012 - 16:16

    Jan En Uschi:

    Hallo: wij vragen ons af of je daar bent om te werken, of dat je op vakantie bent, ziet er allemaal goed uit geniet er van je verdient het groetjes en knuffel van ons XX

  • 02 April 2012 - 16:40

    Mandy De Greef:

    nu heb ik nog even vakantie met enkele regel dingen, mijn eerste werkdag is 4 april.....

  • 03 April 2012 - 20:27

    Adrie:

    geweldig wat zal jij een ervaring op doen

    groetjes adrie

  • 05 April 2012 - 08:02

    Hoiwah:

    ben benieuwd naar je verslag over je eerste werkdag! X vanuit bewolkt nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 18829

Voorgaande reizen:

29 Maart 2012 - 03 Oktober 2012

bonaire

Landen bezocht: