lekker actief geweest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu lekker actief geweest - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu

lekker actief geweest

Door: mandydegreef

Blijf op de hoogte en volg mandy

25 April 2012 | Nederland, Amsterdam

me twee laatste nachten ook goed door gekomen, geen drukke nachten gehad.
om de afdeling te ontlasten, pasgeboren baby van de kraam verzorgd, dat is vervelend, NOT. wat een mooi manneke!!

En ik heb de OK versierd mijn laatste nacht, want lotte is jarig!!

toen ik uit mijn nachtdienst kwam even geslapen en ja hoor dan slaap ik wel goed, maar ja toch maar eruit gegaan. wat opgeruimd, daarna een flink stuk gaan lopen. om de voorkomen uit ik uit dij hier maar ook om van de omgeving te genieten!! toch wel warm om zi iets midden op de da te doen, daarna maar gaan afkoelen in de zee.

En toen was het al weer tijd voor happy hour bij divi. Het was weer super gezellig. de avond voort gezet met een etentje met de hele groep en naar wezen stappen. na middernacht kwam de man met de hamer, hahaha, dus me bedje maar ingekropen.

de volgende ochtend stond een bezoek aan klein bonaire op het programma.

in de ochtend kreeg ik een minder bericht uit Nederland, een bekende is verongelukt met zijn gezin.... echt zeer treurig!!! dan besef je maar weer dat je met blijven genieten!!!

om half 10 moesten we uiterlijk bij de pier zijn.we zijn met de boot naar het eiland gebracht. Bij een hutje werden we afgezet, maar we konden als we wilde snorkelen (wat daar super mooi is) een stuk mee terug varen en dan met de stroming terug snorkelen naar het hutje. was ongeveer een uurtje, die kans liet ik niet liggen.
En oo wat was het geweldig mooi, om het plaatje compleet te maken kwam er ook nog een schildpad voorbij gezwommen. daarna lekker bij komen van de snorkel tocht op het parel witte strand met lekkere hapjes!!
's avond zijn we uit eten geweest voor lotte haar verjaardag, maar lag er wel op tijd in. De volgende ochtend weer een actief plan. We wilde gaan leren surfen, dus op naar sorobon. Dat is een plek waar het leren surfen wat makkelijker si omdat een heel stuk zee ondiep is. Dus met z'n vieren een uurtje les gehad en daarna een uur vrij surfen. althans verder proberen te surfen, hahaha. het is echt super gaaf om te doen,maar ook erg vermoeiend. na die twee uur waren we allemaal kapot. dus even lekker een hapje gegeten en daarna bij tanken op het strand, heerlijk.
;s avond nog een drankje gedaan o de pier bij karels en op naar mijn bedje. volgende ochtend weer vroege dienst.

we hebben gisteren en vandaag bezige dagen gehad op het werk, volle care. enkele OK's... zowel volwassen als kinderen. qua OK's is maandag orthopedie dag, dinsdag chirurgie en morgen gynaecologie, enz
wat ok wel wennen is dat niet alle zomaar op voorraad is als je iets nodig heb, bestellingen vanuit het magazijn, kunnen soms lang op zich laten wachten. daar moet je dan toch wel rekening mee houden.
Verder zijn mensen hoer vaak therapie ontrouw. bv stoppen met medicatie als doosje op is, ge nieuwe halen. Slechte omgang met Diabetes (wat hier veel voorkomt) met allerlei vervelende gevlogen, enz
Verder de laatste weken veel forse geweldsincidenten, toch wel triest...

Eric en peter die ik ken uit nederland zijn deze week ook hier om les te geven, ik krijg geen les van ze aar we hebben wel even gezellig bij gekletst.... leuk ze te zien!!

gisteren avond uit eten geweest met collega's bij rum runners, all you cane eat BBQ!!! dat was weer smullen.

vandaag vanuit het werk voorde verandering eens gaan zwemmen in de zee en lekker zonne.
verder even op zoek geweest naar de DA drogist, de hoog nodig dingen gehaald.

de zonsondergang bekeken en daarna maar een lekker voor mezelf gaan koken..

verder heb ik deze dagen mijn eerste standby diensten voor de air ambulance, dus wie weet volgt snel mijn eerste vlucht naar Aruba of curaçao...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 18829

Voorgaande reizen:

29 Maart 2012 - 03 Oktober 2012

bonaire

Landen bezocht: