eerste nachtdiensten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu eerste nachtdiensten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu

eerste nachtdiensten

Door: mandydegreef

Blijf op de hoogte en volg mandy

18 April 2012 | Nederland, Amsterdam

happy hour afgelopen vrijdag was weer erg gezellig. We zijn nog ergens een hapje gaan eten en daarna heerlijk salsa gaan dansen, heb ook zouk en bachata gedanst. Ook geprobeerd de mensen die niet konden dansen op de vloer te krijgen, iedereen was enthousiast!!
Maar erg laat kon ik het niet maken want de volgende ochtend had ik vroeg dienst, dus optijd onder de lakens.

Na mij vroege dienst, snel naar donkey beach. nog even heerlijk bakken in de zon en snorkelen. we lagen op het punt waar de vliegtuigen laag over komen als ze gaan landen, erg mooi gezicht.
Toen werd het wel een stijd voor een hapje eten, dus wat opgefrist en op naar bobbejan met een stel meiden. Want wat zijn de spareribs daar toch lekker!!!
Daarna door naar karel op de pier, tijd voor een lekker borreltje. daar aangekomen troffen we nog meer mensen, weer erg genoten. Hup met z'n allen in de pick-up en ik werd netjes thuis afgezet.

Zondag morgen samen met lotte boodschappen gedaan bij de alberthein. das echt eenmoment van net nadenken, want je portemonee gaat toch snel leeg, alles is duurder als gewent, vooral verse producten...
heb me voorgenomen toch zelf wat meer te koken, want groentes kennen ze hier niet echt in de restaurantjes en wil niet gaan uit dijen hier!!!
Daarna heerlijk in de zin gelegen en gesnorkelt....
's avonds voor mezelf gekookt, heerlijke macaroni met veel groentes, volgens mijn papa's recept!!!

ik had onverwachts een loge, bij lotte in het appartement was het riool naar boven gekomen, de geur was niet de harden.
mijn buurvruw kwam nog even binne vallen of we even mee konsen rijden, dus nog een avond ritje gemaakt...

de volgende ochten toch maar een mijn huisje gaan poetsen. het waait hier volop, dus het huis ligt gauw vol met zand. Mezelf buiten gedweilt en op terras gewacht tot alles droog was.
Terwijl ik aanhet wachten was, kwam mijn collega sjaak voor bij joggen en laste een pauze in. even zitten kletsen....

daarna volop zitten skypen met thuisfront!!!
daaran tcoh maar weer even naar het strand..... wat een slecht leven!!
verder even naar ziekenhis geweest om papieren af te geven.
samen met lotte nieuwe bikini gekocht, nu een zonder bandjes. want de witte strepen is ook niet echt mooi, hahaha
samen gegeten met lotte en toen nog even een slaapje voor mij nachtdienst begint.

de eerste nacht wat drukker geweest, vooral op de SEH.
Tweede nacht erg rustig..., dus even tijd om dit verslag te schrijven
omdat we nog met z'm tweeeen zitten ( volgende reeks alleen) even naar buiten gelopen, schrik ik me kapot, staat er een ezel achter de deur bij de ambulance uitgang. ik keek eens verder rond en zag er nog velen meer. Toch wel een grappig gezich zo in het centrum..

de afgelopen dagen ook nog op pad geweest voor appartementje en zoals het er naar uit ziet ben ik geslaag. Een heel leuk en gezellig appartementje met zwembad dicht bij het ziekenhuis en het centrum

Nog een uurtje en dan komen de OK patienten zich melden (6.00).
daarna overdragen en lekker naar mijn bedje, hopelijk slaap ik iets beter als afgelopen dag.....

  • 18 April 2012 - 15:01

    Janneke:

    Klinkt allemaal erg relaxed. Lekker in het zonnetje! Ben ik ook wel aan toe!
    Wij zijn druk bezig met plannen aan het maken voor het aanleggen van de tuin. Zodra we er aan beginnen zal ik klaar staan met m'n fototoestel en zal ik je de foto's laten zien!

    Dikke kus!

  • 19 April 2012 - 10:02

    Jan En Uschi:

    hé zit jij ook op Skype, wij ook en maken er veel gebruik van omdat een nichtje van ons in China werkt en het heel leuk is als zij met oma via de webcam kan kletsen, als oma hier is>
    vooral leuk dat jij het zo goed naar je zin hebt en wensen jou heel prettig verblijf in je nieuwe appartementje
    heel veel groetjes en knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 18826

Voorgaande reizen:

29 Maart 2012 - 03 Oktober 2012

bonaire

Landen bezocht: