aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: mandydegreef

Blijf op de hoogte en volg mandy

29 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

bon nochi!!!

Veilig geland op Bonaire!!!

Vliegreis is goed verlopen. Of het toeval is of niet, hahaha. Langs mij in het vliegtuig zat Lotte, we kwamen in gesprek en zij gaf aan dat je voor een tijd in het ziekenhuis ging werken, waarop ik zei. Dan worden we collega's!!! Dus genoeg gespreksstof voor onderweg. Echt een leuke meid!!!

Door Sylvia opgehaald op het vliegveld en gebracht naar mijn appartement voor de eerste 2 maanden. Wel al wat informatie gekregen over dingen in en om het huis. Bv geen warm water (wat normaal is), wassen bij wasserette, gasfornuis op gasflessen, enz, enz, enz. Best vermoeid en zoveel vragen, morgen weer een dag, hahaha
Heb een heerlijke frisse douche genomen en aan het rommelen geslagen in het appartement.

morgen maar eens op verkenningstocht samen met lotte, we starten bij het ziekenhuis. Als ik die kan vinden hahaha..

• 30 Maart 2012 - 06:44

Minouk:

He Mandy!

Wat leuk dat je meteen kennis hebt gemaakt met een nieuwe collega!
    Geniet ervan en succes met het vinden van het ziekenhuis.

Liefs Minouk

• 30 Maart 2012 - 07:12

Uschi En Jan:

Hai Mandy, wat fijn voor je dat je daar een collega treft. zeker geen toeval maar dat weet je!!!!
    Wij wensen jou heel veel plezier en veel groetjes!!!

• 30 Maart 2012 - 09:03

Joyce:

Hee Mandy! Wat leuk dat je in het vliegtuig al een collega van je tegen kwam! Geniet ervan en niet verdwalen met de verkenning ;-).. Ben benieuwd naar je volgende verhaal!
    Groetjes