eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu eerste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu

eerste dagen

Door: mandydegreef

Blijf op de hoogte en volg mandy

31 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

gisteren op ontdekkingsreis geweest.....

onderweg iedereen begroet je, zijn behulpzaam enz. geeft me echt een fijn gevoel. heerlijk zo'n mentaliteit

eerst bij het ziekenhuis geweest, echt gaaf om deze nu eindelijk in het echt te hebben gezien. Wel een verschil met Nederland. Kijk uit naar echte rondleiding... nu maar stukjes gezien. Special care ziet er goed uit!! Verder is veel open met de buitenlucht en grote zalen.

daarna wat dingen geregeld, zoals telefoonnummer, bankrekening nummer, gegevens personeelszaken, enz..

Maar al gauw even op terras was drinken. Als je van de pier afkijkt zie je al de meest mooie vissen...

heb ook al weer een stunt geleverd, heb me buiten de slaapkamer gesloten, kon er met geen mogelijkheid meer in. de hulptroepen zijn gekomen en hebben kamer open gebroken

Einde van de middag naar borrel geweest voor vertrekkende en nieuwe collega's en daarna naar de BBQ op het strand..

Een collega nam ons mee en we namen de toeristische route via zuid bonaire. geweldig mooi strand gezien, ezels op de weg, flamingo's, zout vlaktes, op naar BBQ..

Daar waren veel collega's, fijn al even kennis te maken. Erg gezellige en leuke mensen!! Daarnaast lekker gegeten en ze draaide salsa, bachata, enz, Dus heerlijk gedanst op witte strand en blauwe zee tot laat op de avond.... Dat zie je toch alleen in films en zo, nee nu sta je er zelf, echt gaaf!!!

Vandaag lekker even niets, lekker op de pier gelegen en gezwommen in de zee. Hij het in de zee stappen via de trap moest je wel op passen voor familie krap...Maar die gingen netjes aan de kant, hahaha

zo nog maar even een terrasje pikken en een hapje eten

• 01 April 2012 - 07:29

Lin Govers:

Geweldig Mandy,
    Met je neus in de boter ik ben helemaal jaloers, hebben ze geen administratief medewerker nodig daaro. Ik ben net mijn baan kwijt! Ik zie dat je al helemaal geniet blijf dat nog maar doen meid. Go4it!

• 01 April 2012 - 07:56

Joyce En Jeroen:

Hahaha, mandy toch.. Heb je jezelf nu al buitengesloten gehad ;-) ! De foto's zien er goed uit. Heerlijk.. Groetjes

• 02 April 2012 - 14:48

Janneke:

Hey Mandy,
    heb me net ingeschreven voor de mailinglist, dus ik blijf je op de voet volgen!!
    Heel veel plezier!!!!!!

Dikke kus!