paas weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu paas weekend - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu

paas weekend

Door: mandydegreef

Blijf op de hoogte en volg mandy

08 April 2012 | Nederland, Amsterdam

me derde vroege dienst was echt een spookdienst!!!
er gebeurde van alles.....
omdat we geen CT hebben moet je overwegen om iemand te diagnostisch te opereren op basis van lab en klinisch beeld of je vliegt iemand over naar ander eiland of venuzuela..
meisje ging voor appendectomie, maar bleek goed t zijn, das dan toch jammer.

artsen zijn met spoed uit ziekenhuis geroepen ivm reanimatie in natuurpark, wat geen reanimatie was. hierdoor kon ok niet door gaan. daarna wilde ze toch gaan opereren , maar toen ging noodstroom aan omdat er een vogel op stroomkabel was gekomen en dat had band veroorzaakt op begraafplaats, dus ging OK weer niet door. de patiënt vond het nu wel genoeg, zag het als teken van god en wilde niet meer geopereerd worden...
enz enz enz....

na de dienst even lekker op de pier gelegen en een snorkel bril op sterkte geprobeerd. was meteen verkocht... was is het gaaf hier snorkelen, vergat soms dat ik lucht nodig had, hahaha
we zaten al bij divi (een bepaalt resort) daar was het happy hour, dus meteen blijven hangen. vee mensen uit het ziekenhuis waren er ook, erg gezellig....

daarna even gedoucht en door naar salsa avond bij plaza resort. eerst een hapje gegeten en daarna heerlijk gedanst.....

de volgende ochtend vroeg vertrokken om een duikbril op sterkte te gaan kopen...
nog effe boodschappen gedaan bij de jumbo (bonaire warehouse), wat paas in kopen. alleen de eitjes maar verstopt in de koelkast, anders hou ik niets over
daarna naar lac bay geweest een heel mooi witte baai aan oost kant van het eiland, daar wordt gesurfd. daar de hele middag gezetten

via de zuidkust terug gereden
gegeten bij bobbejan, een tent waar de in het weekend doen bbqen. echt overheerlijk. en een afsluitend drankje op de pier. wat een leven...
we hebben het er regelmatig over wat een geschenkt het is, dat we dit mee mogen maken. het voelt zo goed, heb echt rust gevonden in mezelf

vanmorgen een paasontbijt gemaakt, wat opgeruimd en met wat mensen geskypt.lijkt iedereen toch niet zo ver weg..
zo bikini aan en voor het eerst snorkelen met me nieuwe bril!!!! daarna op naar me eerste avond dienst...

  • 09 April 2012 - 17:41

    Jannij De Rooij:

    Je zal mij niet kennen maar ik kom bij Lia op bezoek en heb je daar ook eens ontmoet.
    Heel fijn dat je het er zo naar je zin hebt,ik heb zelf ook in het buitenland gewoond en voelde ook elke dag de vacantie dit blijft nog wel kan nog maanden duren dus niet te snel gewend raken, dan blijf je nog langer na genieten,
    Fijn om zo,n gelegenheid te hebben.
    Heb je er al flamingos gezien?
    Ik wens je heel veel succes en laan nog wel eens van mij horen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mandy

Actief sinds 31 Jan. 2012
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 18828

Voorgaande reizen:

29 Maart 2012 - 03 Oktober 2012

bonaire

Landen bezocht: