dag van de verpleging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu dag van de verpleging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mandy greef - WaarBenJij.nu

dag van de verpleging

Door: mandydegreef

Blijf op de hoogte en volg mandy

17 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

ik had al van alle kanten gehoord dat er hier aandacht besteed wordt aan de dag van de verpleging...
ik had die dag vroege dienst, dus was erg benieuwd.
ik kwam het ziekenhuis in lopen en iedereen kwam je feliciteren.
we stonden met z'n tweeën en de zorg liet toe dat we om en om konden gaan kijken n het ziekenhuis.
daarna kwamen ze me een verpleegsters mutsje opzetten.
de dag begon met een mis, daarna ging iedereen naar buiten bij de hoofd ingang.
ik ben ook meegegaan. Er werd door iedereen gezongen en een speciale vlag gehesen voor de dag van de verpleging. en er werd een toespraak gehouden.
Binnen was van alles te vinden, hapjes drankjes. ze kwam ook op de post langs. op deze dag was ook een open dag georganiseerd. dus was gezellig druk.
En iedereen bleef je maar feliciteren, gaf we echt een goed gevoel. zou nederland een voor beeld aan kunnen nemen, ipv er op te bezuinigen.
De dag werd afgesloten met een groot feest. Een back tot the 80's party.
de dagen voor het feest zijn we allemaal op pad geweest voor leuke outfits, want gepaste kleding was gewenst.
we hebben al zo veel voor pret gehad, en ons afgevraagd of de locale mensen ook zo fanatiek zouden zijn.
had me hele bus haarlak nodig om de huif omhoog te krijgen
we zouden om half 8 vertrekken, ben nog met iemand naar de winkel geweest in onze outfits, wat keken die mensen toch raar naar ons, hoe zou het komen, hahaha

met z'n allen in zo min mogelijk auto's/ pickups richting het feest.
eenmaal aangekomen kon het feest beginnen!!!!
iedereen had hele mooie kleren aan, maar we vielen op met onze outfits. we hebben echt volop genoten
miste wel de jaren 80 muziek op een jaren 80 party, maar we hebben echt super gefeest/gedanst, enz
ik heb een voor mij nieuwe drankje ontdekt, pondje crema, echt super lekker...
verder lekkere hapje gehad
na het feest nog even door gegaan naar karels/havanna. maar daar kom je dan aan in je outfit, terwijl daar verder iedereen normaal gekleed ging, hahaha
uit eindelijk thuis beland en voldaan in slaap gevallen

was echt een top dag!!!

• 18 Mei 2012 - 08:01

Janneke:

Hey, leuk om weer een keer een berichtje te lezen van je!
    Hoe gaat het verder? Je ziet er in ieder geval goed uit!

Wij zijn nogal druk met vanalles en nog wat. Moet dus weer een beetje rustiger aan gaan doen.
    We gaan bijna beginnen aan de tuin! Zodra de eerste stappen zijn gemaakt, laat ik je de foto's zien!!

Dikke kus!

• 18 Mei 2012 - 15:03

Jan En Uschi:

Hai: opvallend is dat er meer foto's van feestende Mandy als van werkende Mandy, ik neem aan dat je daar bent om te werken hihi
    heel veel plezier nog en werk ze,
    hier alles OK net terug uit Turkije en nog een paar dagen gefietst, ongeveer 85 km per dag dus we zijn bezig voor een nieuwe tocht naar Santiago volgend jaar augustus
    zo ben je weer op de hoogte hier is het droog en gedeeltelijk zonnig met rond de 17 graden en ik zie bij jullie rond de dertig whouw wat heerlijk
    groetjes van Uschi en Jan

• 20 Mei 2012 - 08:21

Wil De Greef:

Hoi ja daar kunnen ze nog iets van leren hier in nederland dag van verpleging .
    Mooi fisjenie zo te zien heb je het goed naar je zin .
    Geniet er maar van